Tuesday 1 May 2018

BINA JENAMA SENDIRI MOQ SERENDAH 500 | QUEEN OEM




Kepada anda yang ingin membina jenama sendiri kilang QUEEN OF OEM Kami menawarkan untuk membina jenama produk dengan kuantiti minimum serendah 500 unit dengan bermodalkan serendah RM500.00...

Antara produk yang ditawarkan adalah :-

- Produk Penjagaan diri
- Produk penjagaan muka
- Kosmetik
- Syampu 
- Minyak wangi
- Minyak telon



Bina Jenama Sendiri – Bersama Queen of Oem 

✔ Keuntungan sehingga 100%.
✔ Kuantiti serendah 500 unit untuk satu produk. 
✔ Kami akan membantu mengikut kemampuan “budget” anda mengeluarkan produk jenama sendiri mengikut produk. 
✔ Harga mengikut harga semasa bahan mentah, botol & label.

Antara produk yang kami tawarkan adalah :

1. Aromatherapy oil


2. Foundation


3. Produk Penjagaan Muka


4. Produk Kids shower Head To Toe


5. Minya wangi


6. Serum Muka


7. Shampoo


8. Spa



HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK KONSULTASI PERNIAGAAN

1.APAKAH OEM? 
OEM adalah ringkasan kepada “original equipment manufacturer.” Ia bermaksud sesuatu produk dikilangkan oleh seseorang untuk orang lain di bawah jenama orang tersebut.

2. Berapakah MOQ ( Minimum Order Quantity) yang diperlukan?
Kami akan melaksanakan process pembuatan produk mengikut kapasiti produk yang dirundingkan dengan mesin yang berbezanya kapasiti. Tetapi, sekurang-kurangnya adalah 500 unit produk.

3. Apa itu kilang GMP (Good Manufacturing Practices)?
Amalan Perkilangan Baik (APB) adalah suatu piawai yang perlu dipatuhi oleh pengilang produk farmaseutikal / tradisional yang berdaftar dan kosmetik bernotifikasi bagi memastikan produk yang dihasilkan adalah selamat, berkualiti dan berkesan.   
*Istilah APB juga sering dikenali dalam istilah Bahasa Inggeris sebagai Good Manufacturing Practice (GMP). Di bawah Peraturan-peraturan Kawalan Dadah dan Kosmetik 1984 pematuhan terhadap Amalan Perkilangan Baik adalah diperlukan sebagai salah satu syarat pertimbangan permohonan Lesen Pengilang dan permohonan pendaftaran produk/notifikasi kosmetik. Setiap pengilang produk berdaftar dan kosmetik bernotifikasi perlu diperiksa berdasarkan keperluan yang telah ditetapkan oleh garis panduan.

4. Berapakah anggaran modal minimum dan juga MOQ (Minimum Order Quantity) yang boleh dihasilkan untuk keluarkan produk kecantikan & kesihatan jenama sendiri?
Pada kebiasaannya MOQ adalah serendah 500 unit dan juga modal adalah bergantung pada anda. Ia juga bergantung pada bagaimana dan produk apa yang anda ingin keluarkan dan juga kos. Kami akan berbincang dengan anda dan akan memberikan harga yang terbaik selaras dengan modal yang ada.

5. Bagaimana anda ingin mengeluarkan Produk Sendiri/Jenama Sendiri?
Kami menawarkan kepada anda pelbagai produk  yang inovatif mengikut trend pasaran masa kini samada produk yang sediada atau menggantikan produk semasa anda. Kami membangunkan segalanya untuk anda dari IDEA - FORMULASI - PRODUK EKSKLUSIF ANDA. Perkhidmatan OEM kami merangkumi :
PEMBANGUNAN FORMULASI
REKABENTUK
PENDAFTARAN KKM & PRODUK
LABELING

6. Berapa lamakah masa yang diambil bagi menyiapkan produk?
Kami akan memastikan produk kosmetik jenama sendiri anda disiapkan dalam masa yang singkat dan pantas. Pada kebiasaannya  proses untuk menyiapkan sesuatu produk mengambil masa minimum (3-4 minggu). Ianya juga mengikut pada jenis produk dan kuantiti.

7. Apakah kelainan dan kelebihan kilang OEM kami berbanding kilang OEM yang lain?
Kelebihan kilang kami amat mementingkan kualiti produk. Selain itu kandungan dan juga material dan bahan-bahan yang kilang kami gunakan adalah yang berkualiti dan diimport khas dari luar negara tanpa sebarang keraguan dan dijamin selamat digunakan tanpa logam berat (heavy metal) yang boleh mendatangkan risiko dan kemudaratan kepada pengguna. Kilang kami menjaminkan kualiti yang terbaik untuk produk jenama anda sendiri.

8. Mengapakah kilang OEM kami mesti menjadi pilihan utama anda?
Sebab yang utamanya ialah kilang OEM kami yang berstatus GMP mengeluarkan produk-produk dari sumber yang halal. Jadi pada anda tidak perlu ragu-ragu tentang produk kami. Kilang OEM kami amat menjaga kualiti produk kami agar pelanggan kami berpuas hati. Selain itu, kami juga mendapat pengiktirafan daripada KKM/HALAL dan juga banyak tawaran istimewa yang kami beri kepada pelanggan kerna kami mahu lahirkan usahawan yang berjaya dengan produk-produk jenama sendiri anda yang berkualiti dan dijamin selamat.

9. Apakah kelebihan yang pelanggan akan dapat daripada produk jenama sendiri?
KEPUASAN, KEGEMBIRAAN DAN KEUNTUNGAN! Kami akan membantu anda dengan memberikan tips-tips menarik dalam memasarkan produk jenama sendiri anda dan juga dari segi reka bentuk produk dan juga pelabelan. Kilang OEM kami akan cuba membantu setiap pelanggan kami dengan sedaya upaya kami demi memenuhi citarasa dan minat anda. Jadi, kuasa hanya anda yang menentukan!!

BERMINAT UNTUK MEMBINA JENAMA SENDIRI SILA HUBUNGI SAYA DI TALIAN 0122598815
Untuk maklumat lanjut sila hubungi :
012 259 8815 / 016 330 8695

Alamat Kilang :
NO.17, Jalan PJS 5/26, 
Taman Desaria,
46000 Petaling Jaya Selangor.


Related Posts

0 Comments: