Friday 8 July 2016

Seven Eleven Iftar @ Jalan Sultan Ismail ,Kuala Lumpur



Assalam semua... pada 19 June 2016 seven Eleven telah mengadakan majlis iftar secara ringkas dan meriah di Seven Eleven Jalan Sultan Ismail ,Kuala Lumpur bersama rakan bloggers...

Terdapat pelbagai menu yang menarik yang telh dihidangkan seperti spageti , nasi goreng kampung, sandwitch .


Pada sesi berbuka puasa bersama rakan bloggers 7-Eleven Malaysia kini telah mengumumkan tentang penawaran pelbagai perkhidmatan seperti :- 

PEMBAYARAN BIL


Sejak 7-Eleven di hampir setiap sudut kawasan , kini terdapat pelbagai kemudahan dimana anda tidak perlu lagi membayar pembayaran astro , TM , bil U-Mobile dan Syabas. Di Seven Eleven terdapat kemudahan untuk membuat pembayaran ini.


BOXiT PARCEL LOCKER

7-Eleven tidak pernah berhenti dalam membawa perkhidmatan canggih untuk pelanggan mereka. Baru-baru ini, 7-Eleven bekerjasama dengan BOXiT, pengendali bungkusan persalinan tempatan untuk menampilkan bungkusan loker di seluruh negara yang menyediakan perniagaan-ke-pengguna, pengguna-ke-perniagaan untuk penghantaran pulang, transaksi perniagaan-ke-perniagaan dan juga bank-ke-pelanggan dan perkhidmatan pelanggan-to-bank. Melalui kerjasama ini, perkhidmatan persalinan akan membawa nilai tambah kepada "sehenti pengalaman" yang 7-Eleven menawarkan.


MOLPoints

Teknologi pembayaran mikro dalam talian dipanggil MOLPoints, sistem pembayaran yang membolehkan pengguna di seluruh negara untuk membeli permainan dalam talian, produk, dan perkhidmatan di 7-Eleven dan membayar untuk pembelian anda di lebih 1.6 juta saluran fizikal, dalam talian dan mudah alih di lebih daripada 80 buah negara di seluruh dunia. Ini upgrade luar biasa kepada kaedah yang tradisional pembelian permainan kredit telah diubahsuai perkhidmatan untuk menjadi lebih selamat dan mudah .

MOLPay

Perniagaan baru muncul untuk menjadi orang tengah kepada operasi digital, pelanggan juga boleh mempunyai akses untuk melakukan transaksi MOLPay di 7-Eleven. 

MOLPay adalah satu penyelesaian pembayaran dalam talian yang membolehkan peniaga e-dagang untuk mengutip bayaran daripada pembeli dalam talian dengan selamat melalui saluran pembayaran fizikal dan dalam talian. pelanggan selamat boleh membuat pembelian dari kedai-kedai dalam talian, kedai blog atau penjual kasual yang menggunakan MOLPay dan membayar secara tunai di 7-Eleven untuk transaksi dalam talian mereka.

TOUCH N GO RELOAD

Dengan keadaan lalu lintas yang sesak . Pasti ramai orang yang ingin kemudahan untuk menambah nilai touch n Go . Sekarang Touch n Go juga telah berada di Seven Eleven anda boleh menambah nilai tersebut dikawasan berdekatan rumah anda. Atau di Seven Eleven berhampiran . Tidak perlu beratur panjang untuk menambah nilai di tol dengan keadaan lalu lintas yang agak sesak.



7-ELEVEN KAD

Kad 7-Eleven yang telah dilaksanakan untuk kesetiaan pelanggan di 7-Eleven. Bagi setiap pembelian  RM3.00 keatas, pelanggan boleh mendapatkan 1 BPoint dan dengan BPoints, anda boleh menebus barangan eksklusif dalam talian dan merawat orang-orang yang anda sayangi di kedai-kedai yang mengambil bahagian terdekat. Pelanggan boleh melihat ganjaran yang tidak terhad dalam www.Bcard.com.my.

SEMURNI KASIH 2016

7-Eleven Malaysia memulakan kempen Semurni Kasih pada tahun 2010 dan telah diadakan setiap tahun pada bulan Ramadhan. Mengambil kesempatan ke atas purata rangkaian 900,000 pelanggan walk-in setiap hari, dari lebih daripada 1879 kedai di seluruh negara, 7-Eleven Malaysia yang bersepadu usaha di seluruh negara untuk mengumpul bekalan makanan dan bukan makanan bagi pengagihan kepada yang kurang bernasib baik dalam masyarakat. 7-Eleven Malaysia telah terkumpul lebih daripada RM 2.6m bernilai barangan keperluan hadiah melalui Semurni Kasih program koleksi amal 2015 itu. pelanggan Store menyumbang dengan hanya membeli mana-mana keperluan dan melepaskannya ke dalam kotak koleksi dalam semua cawangan 7-Eleven di seluruh Malaysia, dan 7-Eleven Malaysia diedarkan barangan yang tiada dikumpulkan untuk mereka yang memerlukan. Sila rujuk http://www.7eleven.com.my/community-care untuk senarai benefisiari penuh untuk Semurni Kasih 2016.







Related Posts

2 comments:

  1. ver nice.........http://badshahofmovies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. pinjaman tawaran kepada individu

    Hello

    Saya memberikan pinjaman antara 5.000 € hingga 1.500.000 € sesiapa sahaja boleh memenuhi syarat untuk mendapatkan pinjaman daripada kadar faedah yang tertentu 3%. Saya sedia untuk menjawab kepada pelanggan saya tidak lebih daripada 72 jam dari tarikh penerimaan permintaan itu.
    Nama anda: ....................
    Alamat: ................................
    Negara: ................................
    Jumlah pinjaman: .......................
    tempoh pinjaman: ......................

    Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.

    email: stephannefillon@gmail.com

    ReplyDelete