Sunday 31 July 2016

Raya Kaw-Kaw bersama Domino's Pizza!

Hi olls! Kepada penggemar Domino's Pizza D akan kongsikan Apa itu Raya Kaw-kaw bersama Domino's Pizza yang baru dilancarkan pada 29 Julai 2016 ... So kepada penggemar Pizza berhak untuk meraikannya... Untung kan? Cepat-cepat serbu Pizza selagi promosi ni dibuka...

Raya kaw-kaw bersama Pizza


Apa yang menarik tentang Promosi Raya Kaw-kaw bersama Dominos Pizzas. Pelanggan bakal menikmati lebih jimat melalui nilai tawaran. Antara senarai tawaran nya ialah menambah 1 pizza biasa, 2 pizza biasa 2 pizza biasa dengan tambahan hanya RM15, masing-masing RM25 atau RM35. Daripada simpanan yang sudah dijamin sehingga RM23.60 daripada 2 Tawaran Pizza, promosi Raya Kaw-Kaw kini menawarkan penjimatan sehingga RM45.40! Sebagai istimewa merawat pelanggan pesanan yang dibuat dalam talian akan menerima sehingga tiga menyegarkan Tropicana Fruts minuman 330ml percuma, sementara stok masih ada. 

Promosi ini disediakan untuk dinikmati oleh semua pelanggan seperti di online, take away atau makan di restoran Pizza 163 Domino di seluruh negara, sehingga 14 Ogos 2016 ini. 

Di atas memberi nilai tambah. Domino's memastikan kemudahan kepada pelanggan . Pesanan boleh dibuat dalam tempoh tujuh hari melalui pebagai pembayaran seperti tunai , Debit Domino's atau kad credit. Selain itu, pelanggan boleh membuat tempahan melalui pesanan telefon , atau order di Restoran Dominos tersebut.

Perkhidmatan termasuk penghantaran Domino's  hanya 30 minit, pelanggan akan menerima baucar Pizza tetap percuma ditebus atas permintaan mereka . Domino ini juga menjamin bahawa pelanggan akan menerima pesanan dibawa pulang dalam tempoh 15 minit atau mereka akan menerima baucar percuma ditebus atas permintaan mereka seterusnya.


Semasa sambutan Raya Kaw-kaw bersama Domino's Pizza .. Terdapat pelbagai menu yang dihidangkan... Dila dan rakan bloggers mendapat peluang untuk menghadiri Raya bersama Pizza .

Raya Kaw-Kaw bersama Domino's Pizza

Antara menu yang dihidangkan semasa Raya Kaw-Kaw bersama Dominos Pizza...
Lazatnya!. makan sampai tak ingat dunia. Makan semasa panas dengan cheese yang melazatkan...
Okay puas dah tarik punya tarik makin panjang dia punya Cheese...

Raya Kaw-Kaw bersama Domino's Pizza
Selfie bersama Kak Hunny dan Kak Iena sambil makan Domino's
Raya Kaw-Kaw bersama Domino's Pizza

Antara menu yang dihidangkan semasa hari kejadian tersebut. Excited sangat nak makan . Hi akak yangkat belakang tu ...

Raya Kaw-Kaw bersama Domino's Pizza
Antara menu yang dihidangkan
Raya Kaw-Kaw bersama Domino's Pizza

Semasa menghadiri Dila dan rakan bloggers juga berpeluang untuk masuk ke dapur Dominos tau? Thank you Tuan manager yang sangat baik hati... Service yang sangat memuaskan... 100% dijamin bersih... tak perlu ragu-ragu ok!

Untuk maklumat lanjut sila layari :
Web : www. dominos.com.my | https://goo.gl/Q660JB
Facebook : http://facebook.com/DominosMY


Related Posts

1 comment:

  1. Wow bestnya... Dominos pizza mmg sedap dan berbaloi... :)

    ReplyDelete