Saturday 9 July 2016

Smart Charger Innergie Speed


Sempena Hari Raya Aidilfitri Alhamdulillah kalini berpeluang untuk menggunakan charger yang terbaik di abad ini... Iaitu Innergie LifeHub. Innergie merupakan charger yang mempunyai tahap kepantasan setanding dengan original charger berserta ia mempunyai tiga port charger.

Pada musim perayaan pasti semua orang sibuk meggunakan telefon bimbit dan menggunakan power supply. Masa yang paling tepat dihari raya ini dengan adanya INNERGIE sangat membantu Dila dan ahli keluarga yang lain untuk mengecas telefon bimbit. Serta tidak perlu berebut menggunakan power supply kerana  innergie mempunyai 3 charger port... Oleh itu sangat memudahkan kami menggunakan dengan pantas dan bergilir-gilir kongsi dengan saudara-mara yang hadir.


A photo posted by nurulfadhilayz (@dillasygs) on








Selain itu, Innergie LifeHub sangat mudah untuk dibawa kemana-mana sahaja kerana ia tidak  memerlukan ruang yang banyak untuk simpan kedalam hand bag . Termasuk Dila juga wajib dah bawa bendalah ni. Almaklumlah Dila banyak kerja menggunakan telefon .  So Innnergie sangat menyelamatkan Dila. Apa yang menarik sekali Innergie mempunyai wayar yang panjang iaitu 3m. Tak perlulah semua terkinja-kinja memegang sambil bermain telefon.




So apa tunggu lagi ,  cepat dapatkan ya? Teruja sebab menjadi orang yang terawal pakai produk ni. Nantikan ya tak lama lagi akan berada dipasaran Malaysia.

Untuk maklumat lanjut tentang produk ini sila layari
 http://www.myinnergie.com/us/product/11 




Related Posts

2 comments:

  1. wow, nmpk menarik.. bole kongsi ngan kengkwan kalau nk charge, xde la kwan yg kecik hati nanti.. hahaha bape harga nya tu?

    ReplyDelete
  2. wow, nmpk menarik.. bole kongsi ngan kengkwan kalau nk charge, xde la kwan yg kecik hati nanti.. hahaha bape harga nya tu?

    ReplyDelete