Sunday 21 May 2017

Aku tak kisah

Aku seorang jenis yang tak kisah,
Aku sejenis tak kisah orang nak cakap aku ni tak ada perasaan,
Aku tahu siapa diri aku,
So aku tak kisah,

Kadang-kadang orang suka ambil kesempatan disebabkan aku ni sejenis tak kisah,
Aku perasan , Tapi aku buat tak kisah,
Aku berpura-pura tak tahu & tak ambih kisah,
Sampai orang tegur aku tak boleh ambil tak kisah orang ambil kesempatan kat aku,
Tapi aku buat tak kisah...
Aku bukan bodoh sebab tak ambil kisah,
Aku cuma nak nak belajar daripada pengalaman,
Tapi mungkin disebabkan aku jenis tak kisah orang senang nak memperbodohkan aku,
Tapi aku perati je dan sambil buat tak kisah,


Bagi aku in Sha Allah ada hikmahnya sebab aku nak belajar dengan gelagat orang... Macam-macam orang ada... 

Its ok, im flexiable person... Enjoy life


Related Posts

0 Comments: