Wednesday 1 February 2017

Kepunyaan siapa VIOLIN ni




Balik kerja dapat panggilan daripada my mom dia kata ada orang bagi guitar & suruh datang kedai ambil guitar tersebut... Masa tu dok fikir sejak bila pula aku pinjam guitar kat someone sebab dah lama sangat tak pegang guitar dan tak terfikir pun nak main guitar....Lalu aku pun bergegas ke kedai nak tengok guitar tersebut....

Sampai-sampai di kedai buka plastik balutan daripada pos laju bukan guitar dalam ni Violin... Aku pun tanya semula siapa yang bagi then mama kata kawan aku yang... Dok fikir kawan yang mana... Oh misteri sangat ni... Erm... Okay... Mama memang tak tanya nama siapa penghantar Violin ni sebab sampai sekarang tiada khabar berita tentang pemberi Violin ni...

Dila godek-godek juga Violin tersebut memang takde cacat cela langsung... Apa nak buat ni? Ke nak tengok saya main Violin... Dulu pernah juga terfikir nak main Violin sebagai hobi... tapi sebab kawan-kawan ramai yang main guitar so ada juga belajar main guitar tapi sekejap je belajar pastu tinggalkan... Tapi kita dapat Violin comel ni pula...

Awak yang bagi saya violin ni kalau ada terbaca pm saya ye... nak tahu sangat sebab apa bagi Violin kat kita ni... Memang best ada minat nak main tapi tak ada masa nak mengadap youtube or pergi kekelas untuk belajar main Violin ni....(^^)



Related Posts

5 comments:

  1. ohh ni lah violin misteri tu . hehe

    ada orang minat dalam senyap2 tu..
    hahaha

    http://www.kataubaid.com/2017/02/tempat-menarik-di-johor-pulau-besar.html

    ReplyDelete
  2. Wahh untung la...sape la bg tu ekk

    ReplyDelete
  3. wah...misteri sungguh ni

    saya belajar main gitar dari youtube je...sehari 1 atau 2 jam je

    saya tak tahulah kot-kot ada tutorial main biola kat youtube...cer godak2

    manalah tahu, leh upload kat youtube main biola...terharu org yang bagi tu nanti hehe

    ReplyDelete
  4. jgn2 si kawan diela tu kot..jeng jeng :D

    ReplyDelete