Tuesday 8 November 2016

Shah Mumtaz Perfume tahan lama & jenama mahal


Shah Mumtaz Parfum

Assalamualaikum & Salam sejahtera...

First time jumpa perfume yang awesome... Means Dila ni bukan lah penggemar pakai perfume... Before ni pakai perfume yang biasa-biasa je takde lah yang berjenama asalkan pakai perfume then bau wangi sekejap dan boleh jalan ... hehe

Baru-baru ni Dila jatuh cinta sangat dengan perfume yang berjenama Shah Mumtaz Parfum kerana ia membuatkan diri lebih berkeyakinan bila nak jumpa orang bau wangi je sana sini.. Yelaa Dila kerja as assistant bos perfume juga menjadi keutamaan sebab nak jumpa orang untuk orang lebih selesa dengan bauan kita. Malah perfume juga dapat menarik daya tarikan seseorang.

Shah Mumtaz Parfum


Selama hampir sebulan Dila pakai SM Parfume ramai yang tegur bauannya sangat wangi dan tidak memeningkan kerana setengah perfume bila pakai ada yang bau tidak menyenangkan dan semestinya baunya tak tahan lama...Tapi SM Parfum ni betul2 dah tackle dila dan tak mengecewakan dan dila suka sangat dengan bauannya yang sesuai untuk dipakai kemana-mana dengan bauannya yang setanding dengan  yang mahal.

Gambar DhiaVivadea
If korang nak tahu Shah Mumtaz Perfume merupakan perfume yang berjenama dan setanding dengan perfume yang original. Malah bauannya tahan dalam sekitar 8 jam dan harganya juga mampu milik (boleh dimiliki oleh semua orang) Shah Mumtaz Parfum terdapat dua kategori iaitu Adam for him & Eve for her.

Packaging yang tampak eksklusif sangat sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah buat yang tersayang and sesuai untuk dijadikan barang hantaran tak perlu susah2 nak balut lagi sebab SM Parfum sekali set dengan packaging nya yang cantik dengan peranan warna , kotak dan design yang nampak begitu eksklusif. 


Shah Mumtaz Parfum Collection for Adam : 

1. Black by agnier
2.Extreme by Bvlgari
3. 1 Million by Paco Rabanne
4.212 Sexy Men by Carolina Herrera
5.Armani Code by Gorgio Armani
6.Brit by Burberry
7. Polo Black by Ralph Lauren
8.Desire Red by Dunhill
9.Allure Sport by Chanel
10. Fuel For Life by Diesel

Shah Mumtaz Parfum Collection for Eve :

1. Bombshell by Victoria Secret
2.Heiress by Paris Hilton
3.Midnight Fantasy by Britney Spears
4. 212 Sexy Vip by Carolina Herrera
5. Romance by Ralph Lauren
6.Lady Million by Paco Rabanne
7.Coco Mademoiselle by Chanel
8.Light Blue by Dolce Gabbana
9.Still by Jlo
10.Flora by Gucci
11.Jadore by Dior
12.Guilty by Gucci
13.Omnia by Bvlgari
14.Miracle by Lancome
15.Be Delicious by DKNY


Untuk maklumat semua, minyak wangi Shah Mumtaz Collection ni hasil inspirasi kisah cinta Taj Mahal, Shah Jahan & Interinya ,Mumtaz. Cinta yang sampai sekarang masih dalam ingatan dengan harum mewangi.
Antara Testimoni


Antara Testimoni



Oh ya! Lagi satu Shah Mumtaz Parfum ni merupakan Parfume mesra solat and korang tak perlu risau untuk dibawa ketika solat.

Dengan harga yang mampu milik korang juga boleh dapatkan SM Parfum ni dengan harga yang sangat rendah iaitu RM69 (35ml) sekali dengan postage uols... Mana nak dapat kan dengan harga yang murah ni dah lah tahan lama, packaging cantik , banyak pilihan bauan untuk korang pakai!

So mana nak dapatkan Shah Mumtaz Parfum ni mudah ja ! Korang boleh terus contact 012 5566 949/ 017 3344 818. Untuk testimoni tentang Shah Mumtaz Parfum boleh lah usha-usha Facebook Shah Mumtaz Collection and Instagram Shah Mumtaz Collection.

Eh mana yang nak buat bisness tu juga boleh tau untuk yang nak jadi dropship, Agen or stokist korang boleh dapat keuntungan yang lumayan... Haa dila juga dah cuba promote sambil buat testimoni. Dengan membuat testimoni ada juga yang dah beli.

Ada sesiapa nak beli untuk dila tak?

Untuk keterangan lanjut sila layari www.shahmumtaz.com
Facebook : Shahmumtazcollection
Instagram : Shahmumtazcollection
Contact : 012 5566 949/ 017 3344 818


Related Posts

1 comment:

  1. ​The men's and women's collection of Shah Mumtaz Perfume is quite amazing. Really they choose a variety of renowned brands. I have a fascination of J'adore perfume by Dior and I hope this will be like J'adore. Thanks for sharing this post.

    ReplyDelete