Friday 14 October 2016

Street Churros | One Utama Shopping Center



Berita baik buat penggemar penonton filem korea pasti tidak asing lagi dengan nama Street Churros... Ahha ! Kini anda tidak perlu pergi ke Korea semata-mata beratur untuk mendapatkan Churros... Untuk pengetahuan semua kini di Malaysia juga terdapat Churros yang terdapat di One Utama Shooping Center...

Merupakan pemanis mulut yang terkenal di negara Korea Selatan juga dinikmati disemua tempat iaitu disesetengah negara Eropah dan Amerika Latin, ia sangat sesuai untuk dinikmati semasa sarapan pagi...


Pada hari itu , Dila dah rakan blogger berpeluang untuk merasai keenakan Churros di One Utama Shooping Center yang dijemput sendiri oleh Blogger siapa lagi bukan Bro atau Bro Framestone! Ramai juga blogger yang hadir untuk menyambut pembukaan cafe Street Churros di sini.

Untuk pengetahuan semua, bahan-bahan mentah Churros original yang diimport sendiri di Korea Selatan.... So sudah semestinya bila menikmati Churros feeling-feeling seperti di Korea... Apa yang Dila suka bila makan Curros . Ahha! sebab bila makan rasa rangup & fresh sangat... Then dia masak secara on the spot tu yg suka makan time panas-panas lagi rasa keenakan Churros.

Jenama Korea Selatan ini telah mula meningkatkan makanan jalanan dengan premium, bahan-bahan segar dan resipi khas buatan tangan.

The churros di Street Churros adalah yang baru dibuat untuk memerintahkan dan hasilnya, sentiasa rangup. Di Malaysia, kafe ini khusus terdapat tiga jenis churros, iaitu Churros Original disediakan dalam pastri berbentuk ladam dusted ringan dalam kayu manis, coklat atau bijirin.




Jadi tidak rugilah untuk merasa keenakan Churros ini kerana harganya sangat berpatutan dan sangat sedap... Sesuai untuk semua dan dimakan ketika dijalanan... Dila akan kongsikan bagi setiap harga Churros... Haaa... Nak tahu berapa harganya? Harganya hanya Rm4.90... Murah je kan... Terdapat 3 perisa iaitu Cinnamon , Chocolate & Cheese untuk merasa keenakkannya lagi hanya dengan cicah Churros bersama Sosnya terdapat 4 Perisa iaitu Chocolate , Cream Cheese , Blueberry & strawberry terdapat penambahan harga iaitu hanya RM1.50 setiapm perisa.


Jika anda mempunyai keinginan untuk ais krim dengan pastri segar goreng.Anda boleh cuba "Ah-Chu". Ini gabungan panas dan sejuk churros dan lazat lembut terdapat tambahan ais krim yang berharga hanya RM7.90. Ais krim datang dalam pilihan empat perisa, iaitu Choco Choco, Choco Berry dan Strawberry, sebagai tambahan kepada Plain Vanilla.

Merupakan Churros dah terdapat juga ais cream Vanilla rasa dia sangat lazat.
Vanilla sahaja hanya RM7.90.




FILLING-CHU - yang ni paling lazat yang pernah dila makan kerana kat tengah-tengah Filling-Chu terdapat krem lazat Coklat rasa tercabar juga makan ni... Haa Dila memang failed bab makan makanan yang ada Krim coklat cair
... Nanti mesti comot punya... Abis tertumpah kat baju...

Feeling - Chu terdapat 3 perisa iaitu Blueberry, Cream Cheese & Chocolate harganya hanya RM7.90


LATTE

Terdapat 3 perisa iaitu CHOCO LATTE , GREEN TEA LATTE & MILK TEA LATTE
Harga untuk panas RM7.90 & sejuk RM8.90.

Untuk pengetahuan semua... Street Churros juga terdapat di cawangan IOI Putrajaya antara cawangan Street Churros yang pertama... Apa yang membanggakan kini Street Churros akan membuka lima Cafe Street Churros di Lembah Klang menjelang akhir tahun ini...








Dapatkan peluang untuk singgah ke Street Churros pada bulan Oktober ini kerana Churros membuat promosi harga serendah RM2 pada setiap hari Ahad!

Untuk maklumat lanjut sila layari
 Laman web - www.streetchurros.com
Instagram - Streetchurrosmy



Related Posts

4 comments:

  1. Sedap kan churros kat sini..rasa tak puas makan hr tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. Sedap kan churros kat sini..rasa tak puas makan hr tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. banyak tengok blogger lain update pasal nie. menarik betul. kalau dekat nak je pergi :D

    ReplyDelete