Tuesday 18 October 2016

Keselesaan Bila berambut pendek


Seumur hidup, tak pernah Dila simpan rambut panjang event free hair sebelum ni pun memang paling panjang pun paras bawah bahu... Dari kecil sampai besar tak pernah sinpang rambut panjang....

Dah hampir setahun juga Dila berhijab alhamdulillah masih terus beristiqamah... Masih nak kuatkan iman lagi untuk berhijab memang macam-macam halangan dan rintangan untuk berhijab ni nak kena disiplinkan diri juga sebab memang wajib kan? Doakan Dila ok!

Dila lebih selesa dengan rambut pendek teringin juga nak simpan rambut panjang tapi memang tak selesa sebab kerap sangat sakit kepala dan kepala rasa berat je... Lagi-lagi time tengah stress je Dila lebih gemar untuk ke saloon untuk basuh rambut or potong rambut... Asalkan pergi saloon... Entah lah dah memang tabiat untuk ke saloon... Why not untuk kita spend duit sikit kalau tu yang boleh buat kita happy!

Haaa disebabkan kecelaruan | jiwa kacau |stress hamek semua dila potong pendek... Menyesalnya lah... But sokay lah memang dah suka rambut pendek... Hmm sambil ke saloon cuci rambut kita massage2 sekali...!


Kalau korang apa yang korang akan buat if korang tengah jiwa kacau? Cehhh jiwa kacau yer? Cuba share sikit... Means selain korang berdoa apa korang akan buat? Tengok movie? Melepak? Haaa jangan jawab bunuh diri pulak.... Hehe...

Ke ada yang sama suka ke saloon... Apa korang rasa selepas ke saloon? Rasa lega sangat kan?


-Credit picture-

Related Posts

0 Comments: