Tuesday 20 September 2016

Berbelanja Murah di Ezbuy.my

Berbelanja online menjadi pilihan ramai orang dimasa kini... Kerana ia dapat menjimatkan kos, masa minyak dan tenaga...Terutama kepada orang yang terlalu sibuk dengan aktiviti luar sehingga tiada masa untuk keluar bershooping untuk keperluan sendiri .... haa ! Dila nak sharing sikit baru-baru ni ada berbelanja di satu laman web sangat mudah iaitu di Ezbuy.my

Erm... Apa yang menarik sangat sampai sebelum nak tidur sikit asyik nak usha barang-barang yang jual di Ezbuy.my. Untuk pengetahuan semua Ezbuy.my merupakan pusat jualan online yang sedang popular kerana terdapat lebih daripada seribu item menarik yang dijual antaranya adalah pakaian wanita , pakaian lelaki, mainan dan keperluan kanak-kanak. kasut , bag dan aksesori dan lain-lain lagi... Nak tahu selanjutnya boleh buka laman web Ezbuy.my. Kalau nak listkan satu-satu banyak sangat barang yang best... Rambang mata pulak dah! Setakat ni banyak sangat barang-barang yang berkenan dihatiku ini... Yihaaa! Barang yang dijual di Ezbuy.my juga mengikut trend terkini... Woww3x! yuk kita cuci mata (^.^)



Disini ! Terdapat pelbagai jenama yang boleh korang pilih juga ya! yang penting jangan lupa untuk register menjadi member ezbuy.my kerana terdapat juga notifikasi promosi terkini akan diupdate oleh Ezbuy sekaligus anda akan dapat voucher RM15 ... Jum kita register sekarang di https://goo.gl/7eXgQs ... Untuk pengetahuan semua jika berbelanja di Ezbuy.my dengan membeli barangan diluar negara kos penghantaran yang dikenakan hanya RM8.80 (Unlimited parcel size & weight )

Dah tak sabar nak berbelanja di Ezbuy.my? Disini Dila akan tunjukkan bagaimana untuk berbelanja dengan mudah!

1.Pertama sekali daftar menjadi rakan Ezbuy.my.Setelah berjaya anda kini boleh memilih item untuk membuat pesanan...



Dila memilih baju ni sebab cantik , murah dan tampak begitu eligent! sesuai kalau nak pakai untuk pergi event atau kerja...

2.Kemudian, anda hanya memilih kos penghantaran then ,  click Check out yang kat tepi tu.


3.Seterusnya masukkan maklumat peribadi , Click Add new Address , Masukkan details Nama , Alamat dan nombor telefon... Pastikan maklumat anda adalah tepat dan betul untuk memudahkan penghantaran.




Selepas anda masukkan maklumat peribadi akan jadi macam ni...



4.Selepas tu , tekan button next, akan keluar seperti dibawah ini... Tekan button Top up now untuk membuat pembayaran.




5.Akhir sekali, Pilih pembayaran... pilih Bank yang anda ada...
Amacam? Mudah tak cara nak berbelanja? Apa lagi jum lah shooping Di Ezbuy.my !



Kini anda boleh Shooping di ezbuy dengan hanya click link kat bawah ni untuk jadi member.



Thank you guys!

Enjoy Shooping ya !


Related Posts

0 Comments: