Tuesday 10 March 2020

yeay... Dapat I phone 11 pro max!!!





Yeayyy...!!! Dapat I phone 11 pro max!!! Benda yang jarang berlaku dalam hidup aku adalah bila nak tukar- tukar phone ni sebab aku adalah orang yang setia dengan 1 benda selagi boleh pakai aku akan pakai Hahaha...

Seronok tak seronok berbusiness ni nak apa je beli... Tu lah kalau dah rezeki kan... Naomi cabar aku kalau sales bulan ni lebih dari 1200 kuantiti Naomi nak kasi dilla I phone 11 max pro... Weh weh weh sales bersamaan RM53400 wokehhh

Wah banyak tu 1200 box dalam hati boleh ke??? Hujung2 bulan aku cabar diri aku untuk buat sales 1200 wahhh berkat usaha, doa ibu ayah hujung bulan tu terus zassss 1200 box... Wahhh rezeki kan??? Kan aku dah kata leedee ni ramai permintaan so korang yang nak buat income dengan leedee tu jom join dila korang nak apa gtau je kehkeh bukan nak bagi harapan palsu tau camne founder treat kita Camtu lah dila akan treat korang!!! 

Nak taknak hati kene kental je bila nak something tu tau hikhik...

Alhamdulillah 2019 dah dapat fon baru 2020 ni nak apa pulak ye?

Kereta???
Rumah???
Kahwin???

Semoga dipermudahkan urusan Nurul Fadhila Aminnn2 aminnn

Related Posts

0 Comments: