Tuesday 20 December 2016

Rambang mata berbelanja di Bandoru store dengan harga yang murah




Assalamualaikum...

Macam biasa kalau dah nama pun esok cuti  Dilla pasti ada planning nak pergi sana sini nak cari mood lepas kerja katanya... Walla! So lepas balik kerja Dilla terus je pergi Bandoru Store untuk beli sedikit cenderahati buat diri sendiri..saje nak hilangkan stress selepas bekerja... Naseb lah Bandoru Store ni tak jauh dari office... Sekitar 15 minit dah sampai... Jadi rambang lah mata saya lepas tu.... hehe

Ingat tak bulan lepas Dilla ada up entry mengenai Bandoru Store semasa openning ? Masa tu dapat voucher bernilai RM100.00... Haa masa g sini tak ingat pasal ada voucher tahu nak beli je.. Masa upload gambar Bandoru store naseb ada rakan blogger mention pasal voucher tu... bukak email cari-cari naseb lah jumpa... hahaha... lalu mata pun melilau sampai tak terpejam,,, banyak gila baju yang lawa-lawa kat sini... Dah lah ori pulak tu... 

Masa kita sampai kat Bandoru Store kita g cashier untuk bagitahu nak claim voucher cakap kita blogger... Hehe... pastu abang & kakak ni pandang je cakap kenal sebab tengok video shoot openning haritu... Dilla cakap yeke malunya... haha... dah lah masatu asyik tukar-tukar baju je.... Btw suka lah dengan orang kat sini.. Dorang ni sporting gila layan je Dilla sorang ni... Siap ada gambar sama-sama lagi tau... Hmm...

BANDORU STORE 

Bandoru Store adalah sebuah butik yang menjual barangan preloved berkualiti tinggi dan keaslian barangannya dijamin sertajual dengan harga yang mampu milik uuntuk semua golongan.

Barang-barang yang dijual adalah dibawa khas dari Jepun yang mana telah diproses pengasingan berperingkat bagi memastikan kualiti barangan dalam memenuhi citarasa pengguna bertepatan dengan slogan Bandoru Store "Better Than new"

Selain itu, Bandoru Store menawarkan pelbagai segmen barangan termasuk baju-T, Kemeja, Jeans, kasut, sweater, bag tangan dan aksesori berjenama antarabangsa khusus buat golongan lelaki, wanita & kanak-kanak.

Tidak ketinggalan , bagi penggemar atau peminat barangan 'rare & vintage' juga boleh didapati di Bandoru Store dengan harga yang mampu milik.

Dari konsep butik , Bandoru Store tampil dengan rekaan lebih moden dan terkini disamping menyediakan  ruang persekitaran selesa yang dilengkapi pendingin hawa keselesaan pelanggan ketika membeli belah.

Antara koleksi di Bandoru Store

Bandoru store


Ada jual kasut yang berjenama
Bandoru Store

Baju Kanak-Kanak




Test2
Selepas bershopping
Dila bersama staff Bandoru... Dorang ni sporting betul... 


Meh tengok sikit ni video haritu!

 


Untuk maklumat lanjut sila layari:-

Facebook | Bandoru
Instagram | @Bandorustore



Related Posts

2 comments:

  1. lain kali bagi la kita siket baucer tu. hehehe

    Blogwalking kejap kat sini. Jemput join segmen saya. Ada hadiah misteri utk dimenangi.
    http://huseinrider.blogspot.my/2016/12/segmen-pray-4-aleppo-by-husein-rider.html

    ReplyDelete
  2. hi dila.hihi..baru follow blog dilla...nice laaa bace entry ni dilaa..good sharing

    ReplyDelete