Sunday 31 January 2016

Percutian Ke Klebang, Melaka



Hai,,, guys Selamat Tahun Baru 2016 , please be nice to me ya? hehe ... Sempena hujung tahun baru  mesti korang ada pergi berjalankan? Dila pun sama baru balik dari bercuti ni.   Okay now Dila nak share dengan korang Dila ada pergi satu tempat yang menakjubkan dan popular kat Klebang , Melaka. 

Klebang juga sangat dikenali sebagai tempat yang sangat menarik iaitu seperti di gurun , padang pasir ... macam ala-ala kat Mesir gitu alls best sangat.. Sesape pergi sini wajib untuk shoot , Yang penting jangan lupa bawa monopod & fish eye okay untuk korang nak selfie2 kat sana and then korang dinasihatkan jangan nak pakai selipar atau hills pergi sana nanti tahu laa padahnya.. hehe . (Jangan cakap hakak tak bagi tahu pula :p)

Di Klebang sangat dikenali dengan Coconut Shake sesiapa pergi sana tak sah kalau tak beli air Coconut Shake betul tak? Sanggup laa nak beratur panjang semata-mata nak merasa air Coconut shake kat sana... Selain itu, yang paling menarik di Klebang ada juga terdapat Restoran Bas. Iaitu dalam bas tersebut terdapat Restoran yang unik..








satu ... dua ... tiga... lompat cepat !!!



Nice view..!!!






Related Posts

1 comment: