Thursday 20 August 2015

Hakak kau sado sekarang!


Dia dah ajar aku apa itu hati kental,

Dia dah ajar aku untuk jadi lebih kuat,

Dia dah mengajar aku apa itu erti kesabaran,

Dia dah ajar aku untuk menjadi lebih berdikari,

Dia dah ajar aku untuk lebih menghargai,

Dia dah ajar aku jadi sejenis manusia yang tiada perasaan,

Wahhh kuatnya aku tak sangka aku jadi sekuat ni dan tiada lagi tangisan air mata...

Tapi bila aku dah jadi semua ni tolong jangan tuding jari salah kan aku...

Sebab apa?

Sebab kau yang dah ajar aku tak memerlukan kau lagi dan jadikan aku lebih berdikari...

kuat kan aku?

Semua benda aku buat sendiri walaupun kau ada tapi sikit pun kau tak membantu...

Lagi kau nak pertikaikan aku ...

Baik!

Terima kasih abang sado...

Sebab hakak pun dah sado sekarang... :)

Related Posts

0 Comments: